Kerstin Billioth och Kerstin Aderup (fd Strömberg)

Vi är två damer i våra bästa år. Vi älskar att leva och allt som gör livet glatt. Du finner oss ofta rödvinsdrickande på Folkoperan och vi åker gärna på dansresa till Cuba. Vi är fördomsfria.

onsdag, november 29, 2006

Elvira Madigan

Imorse kom Thommy Berggren gående på Karlavägen. Han var oerhört tjusig i svart rock och med sitt gråsprängda hår. Där har vi en man som åldrats med behag! Och när han var ung! Ajajajaj, vilken pudding! Jag vill inte sitta här och skryta men jag minns faktiskt att han frågade om han fick ligga med mig en gång på Fregatten på 60-talet. Jag sa nej och det ångrar jag idag. Jag var så ung och blyg på den tiden. Annat är det nu, nu gör jag vad jag vill!

/Kerstin Billioth

2 Comments:

Blogger Space babe said...

Ahhhh, du var galen, kvinna. Jag hade sagt ja och amen om en ung Tommy Berggren velat ligga med mig!

3:19 fm  
Blogger Space babe said...

Å andra sidan har jag legat (2 ggr) med en man som såg PRECIS ut som en ung Paul Newman.

3:19 fm  

Skicka en kommentar

<< Home