Kerstin Billioth och Kerstin Aderup (fd Strömberg)

Vi är två damer i våra bästa år. Vi älskar att leva och allt som gör livet glatt. Du finner oss ofta rödvinsdrickande på Folkoperan och vi åker gärna på dansresa till Cuba. Vi är fördomsfria.

lördag, december 02, 2006

In vino veritas!

Det är lördagkväll och jag och Lena ska gå ut och dricka vin! Jag förstår inte hur jag kunde sitta hemma och vänta alla de där åren med Hans! Jag förstod ingenting! Så NAIV! Jag trodde att det var sådär livet skulle vara. Om han bara låg snarkande bredvid mig på natten och det luktade nybakt i köket så var allt som det skulle. Herregud, tur att jag var otrogen! Annars hade jag väl inte upplevt en orgasm tillsammans med en man än idag! Jag minns hans blick när jag berättade. Han såg inte alls ledsen eller arg ut, bara oerhört förvånad! Den ynkryggen! Doktor Billioth! Bedragen! Ojoj, nu måste jag rusa!

/Kerstin Billioth

Etiketter: