Kerstin Billioth och Kerstin Aderup (fd Strömberg)

Vi är två damer i våra bästa år. Vi älskar att leva och allt som gör livet glatt. Du finner oss ofta rödvinsdrickande på Folkoperan och vi åker gärna på dansresa till Cuba. Vi är fördomsfria.

tisdag, december 19, 2006

Vackra pojkar, vackra män - inget att ångra!

Inatt drömde jag så underligt. Så erotiskt och starkt, med en känsla av röd sammet. Jag drömde om Rikard Wolff. Och i min dröm var han långt ifrån homosexuell. Jag tror att vi älskade, fast ibland var det som att han blev Patrik. Det jag minns starkast från drömmen är Rikards heta andedräkt strax intill örat och hur han sjunger... Edith Piaf... "Non, rien de rien... Non, je ne regrette rien, ni le bien qu'on m'a fait, ni le mal tout ça m'est bien égal!". När jag vaknade kände jag mig stark och tom på samma gång.

/Kerstin Billioth

Etiketter: