Kerstin Billioth och Kerstin Aderup (fd Strömberg)

Vi är två damer i våra bästa år. Vi älskar att leva och allt som gör livet glatt. Du finner oss ofta rödvinsdrickande på Folkoperan och vi åker gärna på dansresa till Cuba. Vi är fördomsfria.

söndag, oktober 12, 2008

Ecco homo

Lustigt att du vill ha en mansfri period Kerstin, just som jag tänkte gå in i det motsatta. Jag är trött på att plantera om blommor nu. Häromdagen var jag på stan och tänkte köpa mig ett par höga svarta skinnstövlar med höga klackar. Jag gick in i Eccobutiken och provade ett par. Stövlarna satt bra, det var klack och de var feminia, men ändå så kände jag mig inte sexig när jag såg mig i spegeln där i Ringens köpcentrum. Då undrar man ju. Är det jag eller är det Ecco? Jag kanske måste söka mig till andra butiker.

/Kerstin Aderup