Kerstin Billioth och Kerstin Aderup (fd Strömberg)

Vi är två damer i våra bästa år. Vi älskar att leva och allt som gör livet glatt. Du finner oss ofta rödvinsdrickande på Folkoperan och vi åker gärna på dansresa till Cuba. Vi är fördomsfria.

torsdag, oktober 02, 2008

Vilse

Förlåt min frånvaro. Jag har varit angripen av passion. Jag har varit besatt. Jag har ätit, sovit, andats Arne Arne Arne. Hans väsen har bosatt sig under min hud, vandrat genom min kropp, min själ, mina trosor, vänt ut och in på hela mig. Hans händer har varit överallt på min kropp, i min kropp, under och över och från sidan. Arne, Arne, Arne. Det är förfärligt. Jag har tappat bort mig själv någonstans i lurvet på hans bringa. Jag vill hitta tillbaka till mig själv, till Kerstin. Jag vill köpa en kappa som Arne tycker är ful, jag vill strunta i att raka mina armhålor. Jag vill bli fri från Arne. Jag vill ha det knapplösa knullet åter.

Nu ska jag sova en stund.

/Kerstin Billioth

Etiketter: