Kerstin Billioth och Kerstin Aderup (fd Strömberg)

Vi är två damer i våra bästa år. Vi älskar att leva och allt som gör livet glatt. Du finner oss ofta rödvinsdrickande på Folkoperan och vi åker gärna på dansresa till Cuba. Vi är fördomsfria.

fredag, mars 07, 2008

Alla dessa dubbelhakor

Igår var jag och såg filmen "Himlens hjärta". Alla i filmen var mycket solbrända. Mikael Persbrandt och Jakob Eklund hade dubbelhakor. Jag tittade på dubbelhakorna och kunde inte riktigt koncentrera mig på handlingen (som jag ändå fann banal). Jag tycker liksom Kerstin bättre om Michael Nyqvist än Mikael Persbrandt. Fast Nyqvist har väl också dubbelhaka? Har alla män runt fyrtiofem dubbelhaka? Är dubbelhakan männens hängbröst? Säga vad man vill om min före detta man Hans, men dubbelhaka hade han då inte. Han hade en markerad vacker haka. Kanske gav Gud honom den som kompensation för den blygsamma penisen?

/Kerstin Billioth

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Wireless, I hope you enjoy. The address is http://wireless-brasil.blogspot.com. A hug.

11:08 em  

Skicka en kommentar

<< Home