Kerstin Billioth och Kerstin Aderup (fd Strömberg)

Vi är två damer i våra bästa år. Vi älskar att leva och allt som gör livet glatt. Du finner oss ofta rödvinsdrickande på Folkoperan och vi åker gärna på dansresa till Cuba. Vi är fördomsfria.

måndag, juni 30, 2008

Midsommar med Arne

Ja, hur har det gått med Arne? Jodå, vi firade faktiskt midsommar tillsammans och den blev ju något mer angenäm än förra årets antiklimax på Ekerö när jag brände Ingemars sandal. Arne ringde dagen före och frågade om jag ville följa med ut till hans stuga på Svartsö. Jag sa att jag skulle kontrollera saken med en väninna och återkomma. Sedan la jag på och satt med telefonen i handen och stirrade framför mig i 25 minuter innan jag ringde upp och sa att jag skulle följa med.

Arnes lilla bruna stuga låg mycket vackert precis vid havet. Han hade gardiner och alltihop. Arne sa att han ”gillade att pyssla med sånt”. Jag tyckte mer och mer att Arne verkade vara en fantastisk karl! Inte heller ville han genast börja snapsa som karlar brukar vilja så fort det är storhelg. Nej, Arne marinerade kött och satte på kaffe! Sedan tyckte Arne att vi skulle ta en bastu före sillunchen. Jag hann varken svara ja eller nej innan han försvunnit ut för att sätta på den. När han kom tillbaka hade han björkris i handen och var spritt språngande naken! Arne berättade att han var ”så gott som naturist”. Jag kände mig lite blyg när han gick runt där med snoppen gungande mitt framför ögonen på mig och kände att jag kanske behövt en snaps ändå. När Arne och hans snopp struttat ut för att kontrollera temperaturen letade jag fram vår OP och drack girigt direkt ur flaskan! Jag kände modet rusa ut i venerna och slet snabbt av mig min färggranna midsommarklänning och spets-bh (jag har inga trosor på sommaren) innan modet skulle svika. Sedan gick jag rakryggad ut ur stugan naken och fyllig i den svala midsommardagen. Genast möttes jag av en kärnfamilj med picknickkorg. ”Tanten är naken!” sa den lilla pojken med spänd stämma. ”Ja, det är ingen fara Maximilian” sa modern och föste honom intill sig. Fadern var som fastfrusen i marken och började stamma som om han aldrig sett en kvinna naken förut, vilket han ju måste gjort. Modern som vände om och föste barnen framför sig fick till slut ropa ”Kennet, Kennet! Vad står du och glor på!”. Då började jag skratta hysteriskt och plötsligt dök Arne upp, naknare än nånsin och nu med ett präktigt stånd! Jag vet inte vad han hade haft för sig där inne i bastun! Modern skrek rakt ut och började springa med barnen i händerna och till sist vaknade fadern ur sin förstelning, mumlade ett försynt ”ursäkta” och lommade iväg. Jag kände mig märkligt sexuellt upphetsad av hela situationen och Arne tog mig vällustigt inne i bastun så svetten rann om oss, det hade den väl gjort ändå i och för sig, det var ju en bastu. Det var ett härligt mustigt samlag, jag nådde klimax tre gånger innan Arne skrek ”sisten i får skala potatis!” Vi badade och vänslades i vattnet som ett par tonåringar. Arne med sina ekorrögon, sin humor och sin håriga bringa! Jag tycker mycket om hans lagom stora penis också.

Resten av midsommarhelgen fortsatte på ungefär samma vis, bastu, bad och älskog. När vi kom tillbaka till stan sa Arne att han skulle resa bort en vecka med sin vän Claes som också är ”så gott som naturist”. Jag försökte trösta mig med Björn Ranelids sommarprogram men det gick då rakt inte. Den mannen verkar totalt sakna självdistans. Tacka vet jag Arnes varma humor! Jag tror minsann jag saknar Arne en smula. Men jag ska inte trilla dit! Ledig och fri ska jag vara. Jag undrar vad Arne gör just nu?

/Kerstin Billioth

Etiketter: ,

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jamen det låter ju alldeles underbart. Vårt bastubadande hämmas något av att vi badar med barnen.

7:22 fm  

Skicka en kommentar

<< Home