Kerstin Billioth och Kerstin Aderup (fd Strömberg)

Vi är två damer i våra bästa år. Vi älskar att leva och allt som gör livet glatt. Du finner oss ofta rödvinsdrickande på Folkoperan och vi åker gärna på dansresa till Cuba. Vi är fördomsfria.

fredag, november 07, 2008

Nej tack till plåster

I morse läste jag i DN att det finns ett testosteronplåster som kan ge kvinnor som passerat klimakteriet sexlusten åter. Jag vågar knappt tänka på vad som skulle hända om jag satte på mig ett sådant plåster! Jag skulle antagligen börja gnugga mig mot trädstammar eller dylikt. Nej, det här med att sexlusten skulle minska efter klimakteriet är inget jag kan skriva under på. Snarare har den ökat. Min libido har genom livet varit som en travhäst men nu har hästen börjat galoppera. Ja, så skulle man nog kunna uttrycka det.

/Kerstin Billioth

Etiketter: