Kerstin Billioth och Kerstin Aderup (fd Strömberg)

Vi är två damer i våra bästa år. Vi älskar att leva och allt som gör livet glatt. Du finner oss ofta rödvinsdrickande på Folkoperan och vi åker gärna på dansresa till Cuba. Vi är fördomsfria.

onsdag, november 05, 2008

Skulle Obama tycka om mig?

Som en nougatfärgad godhjärtad pastor stod han där och tog in hela världen i sin famn. Jag är glad att han vann men samtidigt tycker jag att det är något obehagligt med honom (trots att han givetvis har mer sympatiska värderingar än republikanerna). Jag har en känsla av att han inte skulle acceptera min livsstil, att han skulle tycka att tanter i min ålder inte borde vara så frisläppta som jag är. Jag är ingen good american med family values. Jag har inga barn, jag tycker om att vara berusad och älskar gärna med fler män än en inom loppet av en månad. Jag skulle gärna älska med Barack Obama. Jag skulle nafsa i hans söta öron, kyssa hans breda mun och först då skulle han kanske helt och fullt förstå mig. Arne är mer lik McCain utseendemässigt, de har lite samma blick. Fast Arne är absolut ingen stel republikan. Arne är ju naturist.

/Kerstin Billioth

Etiketter: