Kerstin Billioth och Kerstin Aderup (fd Strömberg)

Vi är två damer i våra bästa år. Vi älskar att leva och allt som gör livet glatt. Du finner oss ofta rödvinsdrickande på Folkoperan och vi åker gärna på dansresa till Cuba. Vi är fördomsfria.

torsdag, mars 19, 2009

Bloggstiltje

Jag har nu bestämt mig för att börja skriva oftare, även när jag känner mig tom eller har vallningar. Det måste bli ändring. Denna blogg är min ventil, mitt andningshål, mina ärligaste sida - den är naken, den förlöser mig. Varför vänder jag den då ryggen? Det är mycket underligt. Jag har läst en del om medveten närvaro på sista tiden. Jag har också försökt mig på en roman av Anders Paulrud, men den ville inte greppa tag om mig. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om att använda ordet "knulla" som han plötsligt gör ibland. Det är väl i grövsta laget?

P.S. Jag har legat (knullat?) med Arne igen. Tre gånger sedan sist.

/Kerstin Billioth

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Valkommen tillbaka!

/Tacksam lasare

3:51 em  
Anonymous Anonym said...

jag tycker knulla är alldeles för manligt. dessutom hade jag en konstig granne när jag var liten som hette ulla, jag tänker alltid på henne när jag hör ordet och det känns olustigt.

3:46 fm  
Anonymous Anonym said...

Knulla är precis som Kristina säger ett ord skapat av och för mannen. Ordet pippa tycker jag då är att föredra, inte minst för att det rimmar på snippa.

8:10 fm  
Anonymous Anonym said...

Jippie, jag har längtat efter nya inlägg..!!

11:47 fm  

Skicka en kommentar

<< Home