Kerstin Billioth och Kerstin Aderup (fd Strömberg)

Vi är två damer i våra bästa år. Vi älskar att leva och allt som gör livet glatt. Du finner oss ofta rödvinsdrickande på Folkoperan och vi åker gärna på dansresa till Cuba. Vi är fördomsfria.

onsdag, april 18, 2007

Grito de primavera!

Kom precis hem från Teneriffa! Jag och Lena tog en sista minuten. Så spontant och härligt! Jag solade topless och kände mig fri och vacker. Jag låg inte ens med någon man trots att tillfälle fanns. Däremot var jag uppe på Teide och gjorde mitt vårskrik. Sedan drack vi upp två flaskor urdyr whisky på balkongen. Lena tog den ur sin otrogne makes barskåp innan hon reste. Jag borde ringa Kerstin. Jag tror hon har inlett en relation med den där unge mannen från nyårsafton. Jag blir alldeles generad när jag tänker på den där natten. Herregud, han skulle kunnat vara min son!

/Kerstin Billioth

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Är inne lite då och då och tittar efter uppdateringar, men har aldrig tidigare skrivit något. Ändring!

Ni skriver så sprittande att jag blir glad i själen när jag läser.

Hoppas på fler inlägg och hoppas ni får en trevlig helg och en underbar vår!

..:: Tess ::..

3:54 fm  
Blogger Lisa said...

Och hur går det med Greider?

11:08 fm  

Skicka en kommentar

<< Home