Kerstin Billioth och Kerstin Aderup (fd Strömberg)

Vi är två damer i våra bästa år. Vi älskar att leva och allt som gör livet glatt. Du finner oss ofta rödvinsdrickande på Folkoperan och vi åker gärna på dansresa till Cuba. Vi är fördomsfria.

fredag, maj 18, 2007

Avskalat, nej tack!

Sitter och blir salongs vid köksbordet så här på fredagskvällen. Jag köpte en Elle interiör idag. HERREGUD vad alla är så förtjusta i vitt och avskalat. Jag skulle inte stå ut. Själv har jag röda medaljongtapeter i salongen och okragult i köket och i sovrummet syns inte väggarna för där har jag hängt upp afrikanska tyger (tack Kerstin för de vackra jag fick av dig efter Gambia, du hann allt med lite shopping också...)Fram för mera färg. Man bor väl förbövelen inte på institution. Ännu.

/Kerstin Aderup

Etiketter: