Kerstin Billioth och Kerstin Aderup (fd Strömberg)

Vi är två damer i våra bästa år. Vi älskar att leva och allt som gör livet glatt. Du finner oss ofta rödvinsdrickande på Folkoperan och vi åker gärna på dansresa till Cuba. Vi är fördomsfria.

tisdag, januari 01, 2008

Bag-in-box-jul

Julen var mycket märklig i år. Jag var berusad nästan hela tiden. Jag avskyr julen. Det tror jag i alla fall. Jag tycker att adventsljusstakar är fula, provocerande på något vis. Det enda jag minns tydligt är att Jonas Karlsson gick runt i hög hatt och lekte Strindberg. Han har kanske någon form av pojkaktig charm, men han är inte riktigt min typ. Jakob Eklund däremot, han ser sådär manlig och lurvig ut. Hans ringde på julafton och sa att han misslyckats med sina köttbullar. Sedan började han gråta. Lille Hans. Jag tycker synd om honom. Han är så instängd bland sina egna regler.

/Kerstin Billioth

Etiketter: