Kerstin Billioth och Kerstin Aderup (fd Strömberg)

Vi är två damer i våra bästa år. Vi älskar att leva och allt som gör livet glatt. Du finner oss ofta rödvinsdrickande på Folkoperan och vi åker gärna på dansresa till Cuba. Vi är fördomsfria.

tisdag, juli 07, 2009

Ack Värmeland!

Nu är jag i Värmeland, fri och blöt. Jag kom precis upp från sjön, där jag just badade naken i ett hällregn. Jag bara rusade ut, ned för backen, över gräset, ned i sjön och först när jag kastat mig runt i vattnet en lång stund, säkert tjugo minuter, såg jag att det stod en man och hängde över en gärsgård. Han stirrade på mig. Först stelnade jag till, sedan tänkte jag att jag inte bryr mig, eller snarare att jag bryr mig och att jag jag tycker om det. I morgon ska jag åka till Alma lövs konstpark, jag har hört att ägaren är mycket attraktiv. Han är från Holland. Det är så spännande med män från kontinenten.

/Kerstin Aderup