Kerstin Billioth och Kerstin Aderup (fd Strömberg)

Vi är två damer i våra bästa år. Vi älskar att leva och allt som gör livet glatt. Du finner oss ofta rödvinsdrickande på Folkoperan och vi åker gärna på dansresa till Cuba. Vi är fördomsfria.

tisdag, juli 21, 2009

Arne ringde

Igår kväll ringde Arne. ”Har du fått min lapp” sa han ynkligt. ”Ja, Arne. Den var fin, tack.” ”Helvete, jag hade inte tänkt fråga om lappen, jag hade tänkt spela oberörd!” sa Arne. Och plötsligt då när jag stod där i hallen med telefonen i handen så kände jag att jag älskade den känslosamme sammetsögde mannen i andra änden. Jag blundade och väntade men det gick inte över. ”Jag måste tänka, Arne” sa jag och la på. Imorse när jag vaknade kändes det inte alls som om jag älskade Arne. Jag drömde att jag låg med Paul McCartney.

/Kerstin Billioth

2 Comments:

Anonymous kristina said...

Kerstin jag älskar dig!

2:09 em  
Blogger kerstinkerstin said...

Jag älskar dig Kristina!

/Kerstin Billioth

12:54 em  

Skicka en kommentar

<< Home