Kerstin Billioth och Kerstin Aderup (fd Strömberg)

Vi är två damer i våra bästa år. Vi älskar att leva och allt som gör livet glatt. Du finner oss ofta rödvinsdrickande på Folkoperan och vi åker gärna på dansresa till Cuba. Vi är fördomsfria.

fredag, december 29, 2006

Smekt av solen

Ohiiiiiiiiiiiiiii! Jag befinner mig mitt i ett lyckorus! Jag brinner! Fräknarna slår ut som blomblad över huden. Till och med mina läppar är fräkniga! Jag har hittat ett internetcafé här i Banjul, men jag hinner inte skriva så långt. Allt är underbart! Har precis druckit en kopp sött kaffe. Alla smaker blir liksom starkare här. Alla färger är starkare (till och med mina självskapade morgon-orgasmer är starkare hihi). Jag har köpt några vackra träskulpturer som jag knappt kan vänta på att få visa för Kerstin, Lena och Lisbeth när jag kommer hem! Nere vid stranden arbetar en ung man som kallar sig Easyman. Jag tror inte det är hans riktiga namn. Han vet precis hur nära havet jag tycker om att ha min solstol och han verkar veta att jag vill ha en drink innan jag själv vet det. Hans kropp är som en staty av brons. Jag smygtittar på hans fasta stjärt genom solglasögonen. Havet är ljummet. Jag har aldrig känt mig hetare.

/Kerstin Billioth

Etiketter: