Kerstin Billioth och Kerstin Aderup (fd Strömberg)

Vi är två damer i våra bästa år. Vi älskar att leva och allt som gör livet glatt. Du finner oss ofta rödvinsdrickande på Folkoperan och vi åker gärna på dansresa till Cuba. Vi är fördomsfria.

söndag, maj 20, 2007

Kerstin blir fotbollssupporter?

Nu började jag också tänka på det här med mäns byxor. Det är verkligen underligt med alla dessa mysbyxor som unga män går runt i. För att inte tala om jeans som hänger långt ner på höften så att halva kalsongen syns! Vad kallas det nu igen, baggybyxor? Underligt, underligt. När det är så ursexigt med en mansstjärt i ett par tajta jeans! Annars tycker jag om män i fotbolls-shorts... buktande vader som verkar vilja spränga sig igenom den tjocka fotbollsstrumpan. Jag kan inte så många fotbollsspelare förutom Glenn Hysén (pudding!), men en till goding har jag lyckats lära mig namnet på - Alessandro Nesta. Han är nog den vackraste man jag någonsin sett.

/Kerstin Billioth

Etiketter: