Kerstin Billioth och Kerstin Aderup (fd Strömberg)

Vi är två damer i våra bästa år. Vi älskar att leva och allt som gör livet glatt. Du finner oss ofta rödvinsdrickande på Folkoperan och vi åker gärna på dansresa till Cuba. Vi är fördomsfria.

torsdag, januari 04, 2007

Korvkyssar i natten

Ja, Jesus, vilken nyårsnatt det blev! Det där stället Big Ben har jag aldrig varit på förut, men det var livat värre! Jag kände mig inte ett dugg gammal trots att jag och Kerstin höjde medelåldern rejält där inne! Ja... jag måste väl fylla i historien lite... Den här Steken (Easyman, Steken... kan jag inte längre träffa män med vanliga namn?) var verkligen som Kerstin beskrev honom. Oborstad och sjavig. Inget visste han om kultur. Jag frågade om han hade läst någon av årets Augustprisnominerade, men då bara stirrade han på mig med halvöppen mun och mumlade "läst... läst... va?" Men på något sätt drogs jag ändå till honom. Han hade så vackra ögon i det där illa rakade ansiktet och under den där smutsiga luggen. Hans hand var så stor om ölsejdeln. Mörkt krusigt hår virvlade fram över handryggen. Jag berättade att vi hade en blogg och då påstod han att han och Uffe också hade en! Blåmärke hette den har jag för mig. Den där Uffe tycker jag var riktigt trevlig. Han hade något sorgset över sig. När vi dansade hemma hos Kerstin märkte jag till min förtjusning att Steken faktiskt hade viss fallenhet för dans. Han dansade tätt mot mig och jag reagerade på att jag kände hans kön mot ryggslutet vid ett par tillfällen. Hans stora händer landade på mina höfter som kan sin salsa. Jag var upphetsad! Då började han skrika om att han var hungrig och innan jag visste ordet av stod vi nere vid korvkiosken. Han köpte en korv till mig och tre till sig själv. Det krävs nog mycket för att hålla den där kroppen igång. Jag hade bara kommit halvvägs in på min korv när han var klar med sina tre. "Får jag smaka på din?" sa han och log så de där blågrå ögonen gnistrade som näckrosdammar. Sen var vi som Lady och Lufsen! Vi åt av korven från varsitt håll tills våra munnar möttes! Mitt där på Mariatorget ackompanjerade av enstaka smällande raketer på avstånd. Hans tunga kom tjock och hungrig in i min mun, som vore jag en fjärde korv. "Nu går vi upp till mig, Steken!" sa jag bestämt och så blev det. Redan i trapphuset började han smeka mina lår under den färggranna kjolen jag köpte i Gambia. Vi hann inte till sängen. Han tog mig på hallgolvet. Det var djuriskt. Han var så stor över mig och inuti mig. Herregud, vad jag kände mig levande. Sedan somnade han förstås direkt och jag fick ruska honom ett bra tag innan jag fick honom att gå in och lägga sig i sängen. Jag var lika klarvaken som Kerstin! Vi pratade i timmar! Vilken fantastisk väninna hon är. Jag är så lycklig för hennes skull! Jag börjar verkligen få smak på det här med yngre män. Eller ja, det har jag väl alltid haft, men nu funderar jag inte bara på det, nu GÖR jag det!

/Kerstin Billioth

Etiketter: ,